Hilfe & FAQs

Hilfe & FAQs zu Zoom X

Zoom X powered by Telekom verbindet zwei starke Partner für eine einzigartige Version von Zoom: Zoom ermöglicht ein einfaches und nahtloses Zusammenarbeiten durch intuitive und innovative Nutzung von Videokonferenzen, Chats, Meetings, virtuellen Räumen und Webinaren. Mit dem Angebot von Zoom X nur bei der Telekom profitieren Sie darüber hinaus vom sicheren Hosting in deutschen Rechenzentren, deutschem kostenfreien Support und der komfortablen Einrichtung und Trainings durch Konferenz-Expert*innen der Telekom.

Fragen zu Zoom X vor dem Kauf
 

Erste Schritte nach der Buchung von Zoom X Workplace

Fragen zu Zoom X Phone

Fragen zur Verwaltung von Zoom X 

Fragen zum Zoom X Vertrag, Datenschutz und Rechnungen

Nicht das Passende gefunden?

Nutzen Sie hier unsere weiteren Kontaktkanäle, um Ihr Problem zu lösen.

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.